Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на турбо, налягане на гориво 2.4 jtd 136кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    от 4 на горе и над 3000об.мин

    Comment


    • #17
      Пренадув на турбина.Отрегулира се изпълнителния механизъм на променливата геометрия.
      АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
      LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
        Пренадув на турбина.Отрегулира се изпълнителния механизъм на променливата геометрия.
        Та нали 136коньовите са с постоянна геометрия Или са ми стари знанията Голям спор беше преди кой години или кои коне са с постоянна и кои с променлива геометрия но последно май остана че 136коньовите са с постоянна
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
          Та нали 136коньовите са с постоянна геометрия Или са ми стари знанията Голям спор беше преди кой години или кои коне са с постоянна и кои с променлива геометрия но последно май остана че 136коньовите са с постоянна
          Последно колега точно 136 коньовите са с променлива геометрия - видях го лично докато ей тъй от любопитство поразглобих гръмналото си турбо. И то също беше със "запекла геометрия".
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #20
            С геометрия са, но механична, докато при 140, 150 и нагоре са с електронна геометрия!
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              С геометрия са, но механична, докато при 140, 150 и нагоре са с електронна геометрия!
              136 коньовите геометрията се управлява с налягане,а при 140/50 с вакуум и ел. клапан
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                136 коньовите геометрията се управлява с налягане,а при 140/50 с вакуум и ел. клапан
                Тей де, нали това казах ама по накратко
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Да не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                    Да не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.
                    2000 e 1 бар на турбото и с тия 1300 на рейла са ниски за сток кола като цяло не е в ред работата...
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                      Да не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.
                      Че те главите на 136 и 140 нямат разлика бре,само че тази турбина е от Мареа най вероятно или Капа и не е на добре,по-добре си намери 140 коньова турбина,би трябвало да имаш вакууми,клапан абе всичко за управлението и...................Иначе 1 бар надналягане за тая турбина е добре,може малко да се пипне налягането до към 1400 бара,но не повече.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #26
                        Еее как го каза "малко" до 1,4бара... то не е никак малко.
                        Нещо ми малее налягането на горивото за такъв буст.
                        Само ше "тъпче" във буст и няма да върви повече.
                        Дори без чип налягането в рейла е 1350 бара.
                        Или има нещо нередно в колата или не си я тествал както трябва.
                        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                        Comment


                        • #27
                          именно горивото трябва поне едно 1400 бара, а при стандартен ремап повече от 1,2 на турбинката няма смисъл
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Че те главите на 136 и 140 нямат разлика бре,само че тази турбина е от Мареа най вероятно или Капа и не е на добре,по-добре си намери 140 коньова турбина,би трябвало да имаш вакууми,клапан абе всичко за управлението и...................Иначе 1 бар надналягане за тая турбина е добре,може малко да се пипне налягането до към 1400 бара,но не повече.
                            Мммм тази турбинка максимума и е 1250 mbar. На 1.4 ще мре бързо.

                            А чипа с тези 1300 бара са до никъде.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Ок колеги,значи отивам при мапера да качва друг файл - те са някви готови преди няколко години ги е слагал на Либра 2.4 и казват,че хапе асфалта тая Ланча,не че мойта няма разлика отпреди чипа,но мисля,че може още доста пък после още чупки трябва да се правят на лостчето...
                              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                              Comment


                              • #30
                                К'ви са тия чупки?
                                Има кранчета за тая работа. Сега им викат бустконтролер...ама все върши работа и е много по-лесно.
                                С тия готови файлове по-добре се откажи. Ако искаш да бърникаш турбината си трябва по-сериозен файл.
                                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X